Münih merkezli ticaret dergisi “PROFI Werkstatt” okuyucuları, ticari araçları için arka arkaya üçüncü kez Continental’i en iyi marka seçti. Tüketiciler, anketlere oy vererek güvenilir bir ortak olarak gördükleri markaları öne çıkarıyor. Anketin “Lastik” kategorisinde en çok oyu ise premium lastik üreticisi Continental topladı.
Continental Lastikleri Müşterileri için Güven Sağlıyor
Continental Almanya’da marka iletişimi başkanı olan Marc Schmitt: “Continental’de lastik alanındaki tüm meslektaşlarım adına bu harika ödülü kabul etmekten mutluluk duyuyorum. Müşteriler, güvenebilecekleri bir ortak olarak Continental’i seçtiler ve şirkete duydukları güveni bir kez daha en üst sıralarda oy vererek dile getirdiler. Bu ödül, gelecekte de müşterilerimizin ortakları olarak yanlarında olmaya devam edebilmemiz, maksimum tutku ve bağlılıkla her gün elimizden gelenin en iyisini yapmamız için büyük bir teşvik görevi görüyor.”
Continental Çözüm Sunucu Firma Olma Yolunda
PROFI Werkstatt ödülü, Continental’in bir lastik üreticisinden çözüm sağlayıcı firma olma amacıyla ilerlerken doğru yolda olduğunu ve müşterilerin şirketin yaptıklarını takdir ettiğini gösteriyor. Continental’in geniş ürün portföyü, dijital çözümleri ve güvenilir hizmeti; filo yöneticilerini ve sürücülerini günlük operasyonlarında destekliyor. Bunlara ek olarak Continental, ürünlerin doğru kullanımına ilişkin bilgi ve eğitimi bir öncelik haline getiriyor.
Schmitt: “Müşteri hizmetleri çalışanlarımız, tavsiye ve eğitim arayan ortak atölyelerimiz için her zaman hazırdır. Bayilerimiz ve atölyeler ile yakın diyaloğu sürdürüyoruz; güvenilir talepleri ve fikirleri doğrudan yeni ürünlerin geliştirilmesinde kullanıyoruz.”
PROFI Werkstatt Ödülü Nedir?
PROFI Werkstatt dergisi, 2014 yılından bu yana düzenli olarak okuyucularından ticari araç sektöründe tercih ettikleri markaların isimlerini istemektedir. Yıllar içerisinde “Beste PROFI Werkstatt-Marke” [En İyi PROFI Werkstatt Markası] anketi ödülü, bu alanda en önemli marka ödüllerinden biri haline gelmiştir. En son anket için Münih’teki organizatör HUSS-VERLAG GmbH, 24 kategoride 7.400 katılımcı kaydetti. Ticari araç sektöründeki atölye yöneticilerinden günlük işlerinde kullandıkları markalar hakkında görüş bildirmeleri isteniyor. PROFI Werkstatt okuyucuları, deneyimlerin öncülüğünde, ilgili markaların imajını, kalitesini ve hizmetini değerlendiriyor.